Om os

”At lære er at leve” – sådan kunne H. C. Andersens berømte citat også have lydt. For det giver både liv til hjernen, kroppen og sindet, når vi lærer noget nyt. Og netop dét sætter rammen om de foredrag og arrangementer, som ForeningsForedrag faciliterer.

Hjemmesiden er spækket med foredrag og aktiviteter inden for mange forskellige emner, og I kan fx opleve musiske optrædener, høre fortællinger om forfattere og kunstnere, lytte til gribende personskildringer og rejseberetninger samt høre om historiske og samfundsaktuelle begivenheder.

De forskellige foredrag og aktiviteter udbydes af ForeningsForedrag gennem FOF Aarhus, og de er tilrettelagt særligt til samlede grupper og foreninger. De henvender sig blandt andet til lokalcentre, seniorklubber og personaleforeninger, og de kan også fungere som det underholdende eller oplysende indslag til større fester og jubilæer.

ForeningsForedrag udspringer af FOF Aarhus og samler alle de foredrag og arrangementer, som FOF Aarhus gennem mange år har arrangeret til foreninger og grupper.

Praktiske oplysninger

Pris

Foredragsprisen er nævnt under de respektive foredrag. Ved bestilling af foredrag, som skal afholdes uden for Aarhus kommune, kan der være tillæg. Derudover kan der være
tillæg til kørsel. Dette oplyses og aftales ved bestilling.

Varighed

Varigheden af arrangementerne varierer, men standarden er på 2 x 45 min.

Udstyr

Nødvendigt teknisk udstyr og instrumenter er nævnt under de respektive foredrag, og ellers aftales forholdene for arrangementerne ved bestilling.